T.g.v. het optreden van de Chili Peppers in het Goffert stadion Nijmegen, een nieuwe montage van dit unieke beeldmateriaal, met nog niet eerder uitgezonden beelden van het concert in Eindhoven (1987). The Red Hot Chili Peppers is momenteel één van de populairste bands ter wereld. Hun 9e album Stadium Arcadium werd met Grammy
Bron: VPRO
VPRO Thema
Verwennen we onze kinderen teveel en is dat zo schadelijk als de deskundigen ons willen doen geloven? Of het nu is met spullen of met aandacht, directe behoeftebevrediging lijkt de trend. We onderzoeken één van de grootste ta ...
VPRO Thema
Verwennen we onze kinderen teveel en is dat zo schadelijk als de deskundigen ons willen doen geloven? We onderzoeken één van de grootste taboes van deze tijd, de opvoeding: streng of vrij? Verwennen we onze kinderen teveel en ...
VPRO Thema
Verwennen we onze kinderen teveel en is dat zo schadelijk als de deskundigen ons willen doen geloven? We onderzoeken één van de grootste taboes van deze tijd, de opvoeding: streng of vrij? Verwennen we onze kinderen teveel en ...
VPRO Thema
Op een doordeweekse nacht, om pakweg 3 uur, zijn 1 miljoen Nederlanders klaar wakker. Nederland wordt langzaam een echte 24-uurs samenleving. Tien procent van de Nederlanders lijdt ondertussen aan chronische slapeloosheid. Gunn ...
VPRO Thema
Nederland heeft een slecht humeur. We ergeren ons vaak aan hoe de samenleving er voor staat. We ergeren ons aan elkaar, aan de politiek en aan de elite. Nederland heeft een slecht humeur. We ergeren ons vaak aan hoe de samenlev ...
VPRO Thema
Persoonlijke verhalen over de nieuwe mogelijkheden die social media het liefdesleven van de Facebook en Twitter-generatie te bieden hebben, maar ook over de verleidingen en de gevaren ervan. Wat heeft internet in twintig jaar e ...
VPRO Thema
Persoonlijke verhalen over de nieuwe mogelijkheden die social media het liefdesleven van de Facebook en Twitter-generatie te bieden hebben, maar ook over de verleidingen en de gevaren ervan. Wat heeft internet in twintig jaar e ...
VPRO Thema
Status, netwerken en ongegeneerd carrière maken, het imago van twintigers van nu. We volgen jongeren tussen 20-30 jaar en inventariseren hun idealen, toekomstverwachtingen, dilemma