Hoeveel waarde hechten jongeren aan geld en hoe gelukkig worden ze er van? We laten via de portemonnee van jongeren zien hoe ze leven en denken. Hoeveel waarde hechten jongeren aan geld en hoe gelukkig worden ze er van? We laten via de portemonnee van jongeren zien hoe ze leven en denken. Nog nooit waren aanstormende generaties zo materialistisch en nog nooit speelde de commercie daar zo gretig op in. Jonge geldwolven voor wie speciale auto
Bron: VPRO
VPRO Thema
Verwennen we onze kinderen teveel en is dat zo schadelijk als de deskundigen ons willen doen geloven? Of het nu is met spullen of met aandacht, directe behoeftebevrediging lijkt de trend. We onderzoeken één van de grootste ta ...
VPRO Thema
Verwennen we onze kinderen teveel en is dat zo schadelijk als de deskundigen ons willen doen geloven? We onderzoeken één van de grootste taboes van deze tijd, de opvoeding: streng of vrij? Verwennen we onze kinderen teveel en ...
VPRO Thema
Verwennen we onze kinderen teveel en is dat zo schadelijk als de deskundigen ons willen doen geloven? We onderzoeken één van de grootste taboes van deze tijd, de opvoeding: streng of vrij? Verwennen we onze kinderen teveel en ...
VPRO Thema
Op een doordeweekse nacht, om pakweg 3 uur, zijn 1 miljoen Nederlanders klaar wakker. Nederland wordt langzaam een echte 24-uurs samenleving. Tien procent van de Nederlanders lijdt ondertussen aan chronische slapeloosheid. Gunn ...
VPRO Thema
Nederland heeft een slecht humeur. We ergeren ons vaak aan hoe de samenleving er voor staat. We ergeren ons aan elkaar, aan de politiek en aan de elite. Nederland heeft een slecht humeur. We ergeren ons vaak aan hoe de samenlev ...
VPRO Thema
Persoonlijke verhalen over de nieuwe mogelijkheden die social media het liefdesleven van de Facebook en Twitter-generatie te bieden hebben, maar ook over de verleidingen en de gevaren ervan. Wat heeft internet in twintig jaar e ...
VPRO Thema
Persoonlijke verhalen over de nieuwe mogelijkheden die social media het liefdesleven van de Facebook en Twitter-generatie te bieden hebben, maar ook over de verleidingen en de gevaren ervan. Wat heeft internet in twintig jaar e ...
VPRO Thema
Status, netwerken en ongegeneerd carrière maken, het imago van twintigers van nu. We volgen jongeren tussen 20-30 jaar en inventariseren hun idealen, toekomstverwachtingen, dilemma