Problemen met pakketbezorging komen helaas vaker voor dan we zouden willen, blijkt ook uit een enquête van Radar, ingevuld door bijna 26.000 mensen. Bij bijna de helft van die mensen is het weleens misgegaan met pakketbezorging. En dan beginnen de problemen. Want als je bij het postbedrijf aanklopt om te klagen, word je linea recta doorverwezen naar het bedrijf waar je je product besteld hebt. Dat bedrijf is namelijk verantwoordelijk als er iets misgaat met de bezorging en niet het postbedrijf.
Bron: AVROTROS
Radar
Zijn studenten genoeg gewaarschuwd voor stijgende rente op studieschuld? * Radar Checkt! zelfde onderzoek, groot prijsverschil. * Vliegen verkeersboetes uit de bocht?
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Aandacht voor de omboekprijzen bij Transavia. Op de omboekpagina is een nieuwe vlucht soms namelijk duurder dan op de normale bestelpagina. Ook bespreken we hoe je zeker kunt weten dat je een cosmetisch arts bekwaam is en onder ...
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.