De Mediawijsheidtest

Filemon Wesselink en Sahil Amar Aïssa voelen bekende Nederlanders, het publiek in de studio en de kijkers thuis aan de tand op het gebied van mediawijsheid.

Internet en een volle batterij van je smartphone lijken tegenwoordig eerste levensbehoeften. We appen, swipen en gamen wat af met z'n allen. Maar hoeveel van onze tijd spenderen we daadwerkelijk online? Hoeveel impact heeft dit op ons? En welke dingen kun je beter achterwege laten op social media? Filemon Wesselink en Sahil Amar Aïssa voelen bekende Nederlanders, het publiek in de studio en de kijkers thuis aan de tand op het gebied van mediawijsheid.

Bron: BNNVARA

Meer Afleveringen van De Mediawijsheidtest

Nederland 1

De Mediawijsheidtest

Internet en een volle batterij van je smartphone lijken tegenwoordig eerste levensbehoeften. We appen, swipen en gamen wat af met z'n allen. Maar hoeveel van onze tijd spenderen we daadwerkelijk online? Hoeveel impact heeft dit ...