Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De twee kandidaten met de minste stemmen verlaten op een niet-te-vergeten manier de studio. Het filmpje met de meeste stemmen verdient 100 euro.
Bron: SBS6
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De t ...
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De t ...
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De t ...
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De t ...
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De t ...
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De t ...
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Drie kandidaten laten een op het internet gevonden filmpje zien aan een honderdkoppig publiek. Bijvoorbeeld een bizarre commercial, een halsbrekende stunt of een hilarische grap. Het publiek stemt voor het leukste filmpje. De t ...
Wie heeft de leukste? Duizend eu ...
Heb jij een grappige commercial, een briljante stunt, een fantastische prank of simpelweg iets hilarisch gezien op het internet? En wil je gemakkelijk 1000 euro verdienen? Meld je dan hier aan voor het nieuwe SBS6-programma Wie ...