Van oudsher is de herfst een topperiode voor inbrekers. Het is dus niet onverstandig om je huis goed te beveiligen. Maar zijn deze middelen wel zo effectief?We zijn letterlijk verslaafd aan suiker! Aldus de Amsterdamse GGD-directeur Paul van der Velpen. In een column noemt hij suiker de gevaarlijkste drug van deze tijd. Hij pleit voor een speciale suikertaks, vergelijkbaar met de accijns op alcohol.Nieuwe auto’s zijn lang niet zo zuinig als autofabrikanten beweren. Vanuit de consument en de politiek klinkt een steeds sterkere vraag naar een betere, betrouwbare voorlichting over het brandstofverbruik van nieuwe auto’s, maar de vraag is of die er nog komt.
Bron: AVROTROS
Radar
Zijn studenten genoeg gewaarschuwd voor stijgende rente op studieschuld? * Radar Checkt! zelfde onderzoek, groot prijsverschil. * Vliegen verkeersboetes uit de bocht?
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Aandacht voor de omboekprijzen bij Transavia. Op de omboekpagina is een nieuwe vlucht soms namelijk duurder dan op de normale bestelpagina. Ook bespreken we hoe je zeker kunt weten dat je een cosmetisch arts bekwaam is en onder ...
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.
Radar
Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg dat misstanden signaleert en consumentenaangelegenheden onderzoekt en probeert bedrijven en instanties te bewegen tot een oplossing te komen.